wtorek, 21 sierpnia 2012

Metamorfoza Adrianowa .


PRZED : Zacznę od części twarzy : Nie podobają mi się Twoje usta .Reszta jest w porządku . Włosy wybrałaś bardzo ładne jednak nie podoba mi się ich kolor . Nie wiem po co Ci te kolczyki bo nie widać Ci uszu .  Makijaż jest zwyczajny  .Jest wykonany niedokładnie i nierówno . Nie lubię  też szminek w tym odcieniu .  Oceniam Cię na 6/10 .
PO : najpierw zmieniłam Ci fryzurę oraz jej kolor(różnica koloru jest niewielka ,ale jednak jest ) .
Nie miałaś zbyt wielu kosmetyków  więc oczy pomalowałam dwoma cieniami :różowym i fioletowym .
Nie użyłam żadnej szminki (miałaś trzy: tą różową i dwie czerwone ,ale ja nie gustuje w takich kolorach ) .



PRZED : Twój strój nawet mi się  podoba. Nie wiem po co Ci tu ten łuk ;) Daję 8/10.
PO: Nie miałaś zbyt wielu ciuchów i miałam dylemat . Jednak stworzyłam coś takiego ;)


P

Brak komentarzy: